Новий Hyundai Bayon позиціонується як найменший кросовер, який від старшого брата моделі Tucson наслідує сучасне освітлення побудоване на світлодіодах та характерну форму передньої частини кузова, яка має спортивні мотиви. Зовнішній вигляд суперміні проектувався Люком Донкерволке, який за останні роки вивів дизайн автомобілів марки Hyundai на дуже високий рівень. Габаритні розміри Bayon менші навіть за кросовер на ім'я Kona.
Інтер'єр Hyundai Bayon виглядає досить класично, але виробнику вдалося вдало вписати в салон кросовера нові функції та опції. Серед додаткового обладнання пропонується два варіанти дисплеїв мультимедійної системи на 8 або 10,25 дюймів з підтримкою Android Auto та бездротовим Apple CarPlay. До інформаційного комплексу можна додати маршрутизатор та навігацію, яка в реальному часі виконує моніторинг дорожньої ситуації. Новачок має сучасні системи безпеки, які використовують різноманітні сенсори та камери для автономного керування та круїз-контрою. Також вражають матеріали оздоблення салону, які на рівні автомобілів класом вище ніж Bayon.
Під капотом базового кросовера розмістився 3-циліндровий двигун об'ємом 1 літр підтриманий 48Вт-ою системою м'якого гібриду. Потужність цього силового агрегату складає 100 к.с. і він компонується з інтелектуальною 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей, або автоматом на сім передач. Прискорення кросовера з 0 до швидкості у 100 км/год триває біля 11 секунд. Середня витрата пального що використовує мотор не перевищує 6 літрів на кожні 100 км шляху.
На європейському ринку новий кросовер стартує влітку цього року з ціною у 23 тисячі євро, що робить його одним з найдешевших позашляховиків у своєму класі.